بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
18:26
شنبه 12 دی 1394

دانلود بازی Mini Motor Racing برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Mini Motor Racin ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. سرگرمی بزرگ با ماشین های کوچک در بازی Mini Motor Racing. پس به سرعت ماشین خود را مجهز کنید و با نیتروژن، به انجام مسابقه های نفس گیر بپردازید. موتور تمامی ماشین های Mini Motor Racing، تقویت شده هستند و سبقت گرفتن از آنها کار آسانی نیست. همچنین میتوانید با دوستان خود از طریق wifi مسابقه دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 712
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
13:53
دو شنبه 22 تير 1394

دانلود بازی Westbound برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Westbound ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در سال ۱۸۶۴ کاپیتان سواره نظام John Hayes از آرایشات و روش های نظامی استفاده کرد تا به مقام ریاست غیرنظامی خط دفاع زمینی برسد. این امر به اتحادیه کمک می کرد تا برنده ی جنگ های داخلی شود. در طرف دیگر داستان شهر Colorado و جانبدارانش وجود دارد که هر کاری می کنند تا در ماموریت او کارشکنی کنند. در حین این تلاش ها در جای دیگری از داستان اتفاق دیگری رخ می دهد، دوست سابق Haye از نبودش سوء استفاده کرده و با معشوقه ی او ازدواج می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 999
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
13:0
پنج شنبه 4 تير 1394

دانلود بازی Bloons TD 5 v2.13 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Bloons TD 5 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Bloons TD 5 یک بازی دو نفره ی هیجان انگیز در جریان دفاع از برج پنج ستاره است. برج های سهمگین بسازید، امکانات مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید، مامورین ویژه ی با شهامت را به کار بگیرید و در شگفت انگیز ترین ماجرای دفاع از یک برج قدرت خود را محک بزنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 987
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
15:9
شنبه 23 خرداد 1394

دانلود نرم افزار Viber برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با نرم افزار Viber ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Viber در همه جا، همه زمان و با هزینه ای ناچیز کانکت می شود. هم اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا با استفاده از وایبر به ارسال و دریافت پیام متنی و تصویری و تماس ویدئویی و صوتی دسترسی دارند. این نرم افزار برای اکثر تلفن های هوشمند و پلت فرم ها موجود است. در این نرم افزار شما از طریق شماره ی تلفن شناسایی می شوید و پس از نصب برنامه لیست مخاطبان شما بررسی و کاربران وایبر معرفی میشوند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 922
برچسب‌ها: Viber , Viber apk , Viber download , Viber for android , Viber اندروید , Viber برای اندروید , آخرین نسخه Viber , آخرین نسخه وایبر , آخرین ورژن Viber , آخرین ورژن وایبر , اندروید viber , برنامه Viber , برنامه Viber اندروید , برنامه Viber برای اندروید , برنامه وایبر , برنامه وایبر اندروید , برنامه وایبر برای اندروید , دانلود Viber , دانلود Viber برای اندروید , دانلود Viber برای گوشی اندروید , دانلود آخرین نسخه Viber , دانلود آخرین نسخه Viber برای اندروید , دانلود آخرین نسخه برنامه Viber , دانلود آخرین نسخه برنامه Viber برای اندروید , دانلود آخرین نسخه برنامه وایبر , دانلود آخرین نسخه برنامه وایبر برای اندروید , دانلود آخرین نسخه نرم افزار Viber , دانلود آخرین نسخه نرم افزار Viber برای اندروید , دانلود آخرین نسخه نرم افزار وایبر , دانلود آخرین نسخه نرم افزار وایبر برای اندروید , دانلود آخرین نسخه وایبر , دانلود آخرین نسخه وایبر برای اندروید , دانلود آخرین ورژن Viber , دانلود آخرین ورژن Viber برای اندروید , دانلود آخرین ورژن برنامه Viber , دانلود آخرین ورژن برنامه Viber برای اندروید , دانلود آخرین ورژن برنامه وایبر , دانلود آخرین ورژن برنامه وایبر برای اندروید , دانلود آخرین ورژن نرم افزار Viber , دانلود آخرین ورژن نرم افزار Viber برای اندروید , دانلود آخرین ورژن نرم افزار وایبر , دانلود آخرین ورژن نرم افزار وایبر برای اندرویدش ,
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
1:0
پنج شنبه 21 خرداد 1394

دانلود بازی Call of Duty Strike Team برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Call of Duty Strike Team ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در سال ۲۰۲۰ فشار و تنش میان قدرت های بزرگ جهان بالا گرفته است. ایالات متحده ی امریکا در جریان یک حمله ی ناگهانی خود را در نبردی روبروی دشمنی ناشناخته می یابد! ماموریت شما در این میان این است که رهبری تیم عملیاتی ویژه ای را هدایت کرده و دنیا را از این کشمکش ها نجات دهید. این بازی تجربه ی بازی اول شخص و سوم شخص جدیدی را به همراه دارد که از بنیاد دوباره سازی شده تا در موبایل و تبلت های شما به اجرا در آید. این تیم قدرتمند که شما هدایتگر آن خواهید بود قابلیت های ویژه ای دارد که می تواند با انقلابی بزرگ همه ی نیروها را به زانو درآورد، اما همه ی این نیروها به قدرت رهبری شما بستگی دارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 935
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
23:58
پنج شنبه 20 خرداد 1394

دانلود بازی Rooster Teeth vs. Zombiens برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Rooster Teeth vs. Zombiens ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Rooster Teeth vs. Zombiens شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو Rooster Teeth را از وجود ان ها پاک سازید. داستان از این قرار است که سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 912
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
16:49
یک شنبه 3 خرداد 1394

دانلود DU Speed Booster (Cleaner) - برنامه تقویت کننده اندروید !

DU Speed Booster نرم افزاری قدرتمند و رایگان در زمینه ی بهینه سازی و تقویت عملکرد اسمارت فون های اندرویدی می باشد که با داشتن آن می توانید سرعت گوشیتان را تا ۶۰ درصد افزایش دهید و گامی اساسی در زمینه ی بهبود کارکرد موبایل خود بردارید. این برنامه با حذف فایل های اضافی حافظه و بهبود عملکرد همه ی برنامه ها و بازی های نصب شده امکاناتی را فراهم می اورد که سرعت گوشی به طرزی عجیب افزایش پیدا کند! این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای بهینه سازی از جمله تسک کیلر، تقویت کننده حافظه، تجزیه و تحلیل اطالاعات و بهینه سازی و محافظ باتری می تواند به عنوان بهترین اپلیکیشن بهبود اندروید انتخاب شود!

تعداد بازدید از این مطلب: 788
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
13:1
یک شنبه 27 ارديبهشت 1394

دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Need for Speed No Limits ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در بازی Need for Speed No Limits شما می توانید بر انواع جدیدترین اتومبیل های معروف جهان سوار شوید و در خیابان های متعدد به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید.

تعداد بازدید از این مطلب: 867
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
18:39
دو شنبه 31 فروردين 1394

دانلود نسخه جدید نرم افزار واتس اپ برای اندروید

WhatsApp 2.10.2 Android

 

 

نرم افزار واتس اپ برای اندروید - WhatsApp 2.10.2 Android

 

 

نرم افزار Whats App (واتس اپ) یکی از بهترین نرم افزارهای ارتباطی برای موبایل است. توسط این نرم افزار میتوانید از طریق اینترنت موبایل خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 914
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
16:47
جمعه 14 فروردين 1394
امیر حسین پاشا
14:42
چهار شنبه 12 فروردين 1394

http://s6.picofile.com/file/8180140250/FIFA_15_Ultimate_Team_1_3_1_Android_a.jpg

 

بازی فوتبال FIFA جزو محبوب ترین بازی های فوتبال برای تمام کنسول ها است. این بازی به دلیل گیم پلی طبیعی و هوش مصنوعی بالا طرفداران بسیاری دارد.

 

در این مطلب بازی FIFA 15 Ultimate Team را برای شما آماده کرده ایم.

 

در FIFA 15 Ultimate Team یک تیم معمولی در اختیار شما قرار میگیرد و شما باید با مدیریت صحیح تیم خود را وسعت ببخشید. این بازی بصورت آنلاین است و شما با افراد دیگر به خرید و فروش بازیکن میپردازید. همچنین میتوانید بصورت آنلاین با آن ها مسابقه دهید.

(هنوز نسخه آفلاین این بازی کرک نشده است)

 

این بازی از نظر بسیاری از کاربران بهترین بازی فوتبال اندروید است.

 

FIFA 15در گوگل پلی استور دارای امتیاز 4.4 از 5 است.

تعداد بازدید از این مطلب: 957
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
12:29
جمعه 15 اسفند 1393

آخرین نسخه برنامه کلین مستر Clean Master اندروید

امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی – کسب رتبه 5 ستاره از موسسه Av-Test

بعد از مدت‌ها تحقیق، اولین روش تمیز‌کاری در اندروید منتشر شد، اختصاصی Clean Master.

تعداد بازدید از این مطلب: 733
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
12:22
جمعه 15 اسفند 1393

✤ آپدیت جدید و داغ رسید ...
ورژن 2.0 نرم افزار با بیش از 20 شعبده آسان و سرگرم کننده دیگر.

تعداد بازدید از این مطلب: 881
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
21:43
چهار شنبه 6 اسفند 1393
امیر حسین پاشا
15:40
دو شنبه 4 اسفند 1393
امیر حسین پاشا
13:36
جمعه 1 اسفند 1393

دانلود بازی Fruit Ninja برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Fruit Ninja ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. شما در این بازی نقش یک نینجا را دارید که با ضربات شمشیر خود میوه ها را قطعه قطعه می کند و امتیاز امتیاز کسب می کند، البته باید مراقب بمب ها هم باشید. شما می توانید با انجام ترفند های مختلف برای خرد کردن میوه ها امتیاز بیشتری از آن خود کنید. با بازی کردن مداوم می توانید شمشیر های بیشتری را آزاد کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 674
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
11:56
پنج شنبه 16 بهمن 1393

MX Player Pro | ویدیو پلیر قدرتمند اندروید

 

MX Player Pro

MX Player Pro نسخه حرفه ای بهترین پخش کننده ویدیو در اندروید

ویژگی ها MX Player Pro:

اولین برنامه پخش چند هسته ای برای اندروید، ۷۰٪ بهبود عملکرد در دستگاه های تک هسته ای
کدک های بسیار بهینه شده و موتور های رندر برای پردازنده های ARM® NEON™ و NVIDIA® Tegra™ ۲
زوم روی ویدیوی در حال اجرا توسط دو انگشت (مالتی تاچ)
نمایش زیر نویس با امکان تغییر موقعیت زیر نویس، برای هماهنگ شدن با ویدیو
خوانایی زیرنویس، امکان نمایش حاشیه و سایه برای زیرنویس
پشتیبانی کامل از اندروید ۴٫۰
پخش فایل های avi, mpeg, mp4, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, 3gp, mkv و …
نمایش زیرنویس های SubRip(.srt), Sub Station Alpha(.ssa/.ass), MicroDVD(.sub/.txt), SubViewer2.0(.sub), SAMI(.smi/.sami), MPL2(.mpl/.txt), PowerDivX(.psb/.txt), TMPlayer(.txt), Matroska (.mkv) Subtitle Track. (text, ass/ssa only)
بدون تبلیغات

 

 

تغییرات در این نسخه:

– پشتیبانی از آندروید ۵٫۰
– رفع اشکالات جزیی

 

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 646
موضوعات مرتبط: , بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
22:42
چهار شنبه 1 بهمن 1393

این نرم افزار به شما کمک میکند تمام قسمت های خودرو را بشناسید و بتوانید ان ها را تعمیر کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 874
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
22:34
چهار شنبه 1 بهمن 1393

نرم افزار بیدار باش برای بازی کلش میباشد.به شماکمک میکند بیش از 90درصد حملات به قلعه شما کم شود

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود باید عضو شوید


تعداد بازدید از این مطلب: 752
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
20:56
پنج شنبه 25 دی 1393

بازی شبیه ساز رانندگی Uaz 4×4 OffRoad Simulator 2015 v1.02 اندروید

bg-h-l bg-h-r img-s-down.png

16 بازی شبیه ساز رانندگی Uaz 4x4 OffRoad Simulator 2015 v1.02 اندروید

بازی سه بعدی و کم حجم رانندگی اندروید Uaz 4×4 OffRoad Simulator 2015 1.02 ( بدون نیاز به دیتا )دارای امتیاز 4.0 از 5.0 در گوگل پلی

تعداد بازدید از این مطلب: 1018
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:15
دو شنبه 22 دی 1393

اگر علاقه مند به بازی های استراتژیکی و اکشن هستید ما به شما بازی زیبا و جذاب Call of Duty: Heroes را پیشنهاد می کنیم بازیی که در آن شما باید با جمع آوری ارتشی منظم و پیشرفته به دشمنان خود حمله کرده و با نابودی آن ها قلمرو خود را افزایش دهید و به این ترتیب به سلطان جهان تبدیل شوید احتمالا سری بازی های Call of Duty: Heroes را تا به حال انجام داده اید در اینجا تمام قهرمان های این سری بازی های دور هم آمده اند تا با استفاده از قدرت هر یک از آن ها بتوانند قویترین ارتش جهان را تشکیل داده و تمامی دشمنانشان را از سر راه بردارند شما در اینجا نقش فرمانده این گروه از قهرمانان را به عهده دارید که باید با استفاده از هوش خود بهترین تاکتیک و زمان را برای شروع نبردهایتان انتخاب کنید.با ما با دانلود بازی Call of Duty: Heroes برای اندروید همراه باشید و لذت ببرید.

1.1.0 Call of Duty: Heroes بازی

پیش نیاز بازی Call of Duty: Heroes: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون تمام دنیا با قدرتی نو ظهور مواجه شده است ،قدرتی که اکثر ارتش های دنیا در مقابله با آن باز مانده اند و توان نابودی آن را ندارند ،زیرا فرمانده هان این ارتش را تعدادی قهرمان تشکیل داده اند که مقابله با هر یک از آن ها به تنهایی که بسیار مشکلی می باشد ،نقش ما در اینجا فرماندهی این ارتش افسانه Call of Duty: Heroes می باشد شما وظیفه دارید که افرادتان را به پیشرفته ترین و نابود کننده ترین سلاح ها مجهز کرده و به این ترتیب به جنگ با دشمنانتان رفته و یکی پس از دیگری آن ها را از سر راه بردارید .در ابتدای دانلود بازی Call of Duty: Heroes منطقه بسیار کوچکی تحت سلطه شما می باشد که باید با انجام نبرد های پی در پی این منطقه را بزرگ و بزرگتر کنید و ارتش خود را به مدرن ترین سلاح های موجود مجهز کنید. بازی اندروید Call of Duty: Heroesیکی از جذاب ترین بازی های استاتژیکی می باشد که می تواند به سادگی نظر دوستداران بازی های اکشن را نیز به خود جلب کند، البته نکته ای که در مورد این بازی باید بدانید این است که بازی Call of Duty: Heroes تنها به صورت آنلاین قابل اجرا می باشد و تا کنون نسخه آفلاین این بازی ارائه نشده است.هم اکنون این بازی Call of Duty را با دیتا کم حجم دانلود کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1090
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:13
دو شنبه 22 دی 1393

|دانلود بازی زامبی ها باک متفاوت و خاص|

|بازی Route Z 1.0.2 با گرافیک خاص و بسیار زیبا برای اندروید|

خیلی وقت است که بازی هایی با سبک جنگ با زامبی ها دنیای بازی های اندرویدی را به تسخیر خود درآورده اند که بیشترشان دارای سبک هایی مشابه و برخی هم خسته کننده اند اما چند وقتی است که یک بازی زامبی توانسته است روحی تازه به این نوع بازی ها ببخشد نام این بازی زیبا و جذاب Route Z است. در این بازی اندروید شما نقش تنها کسی را بازی می کنید که در کشور خود توانسته است جان سالم از دست زامبی ها بدر ببرد به همین دلیل قصد دارد با فرار از دست زامبی ها خود را به یک مکان امن برساند. سبک بازی به این شیوه است که شما سوار بر یک ماشین می شوید و تمام سرعت فرار می کنید و در این میان زامبی ها سعی در توقف ماشین شما را دارند. زامبی های برای توقف شما به سمت شما هجوم آورده و برروی آن می پرند و تا جایی که می توانند آن را تکان می دهند و به این شکل هر چه تعداد زامبی ها بیشتر و بیشتر شود ماشین سنگین تر می شود و از سرعتش کاسته خواهد شد و یا حتی ممکن است چپ شود.

با ما با دانلود این بازی زانبی

Route Z 1.0.2 بازی زامبی

پیش نیاز بازی زامبی  Route Z: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برای رهایی از دست این زامبی ها که هر لحظه تعدادشان بیشتر می شود، باید ماشین را به سمت چپ و راست برانید تا زامبی ها پرتاب شود اما اگر بخواهید کار را ساده تر و آسان تر انجام دهید و دشمنان همیشگیتان را براحتی نابود کنید بهترین راه، شلیک به سمت آنهاست. در بین مسیر سکه هایی وجود دارد که شما با جمع آوری آن ها می توانید از امکانات، وسایل و حتی ماشین های جدید و بهتر برخوردار شوید تا به این شکل جذابیت بازی برای شما بیشتر شود. آنچه که در این بازی اهمیت دارد سرعت حرکت ماشین شماست به همین دلیل در Route Z شما می توانید از امکانات زیادی برای افزایش سرعت خود استفاده کنید. زامبی ها تنها با حمله مستقیم مانع از حرکتتان نمی شوند، آن ها در بین مسیرتان موانع و ماشین هایی را قرار می دهند که اگر وزن ماشینتان هم زیاد شده باشد نمی توانید از آن ها عبور کنید و با برخود به آن ها واژگون خواهید شد.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1138
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:12
دو شنبه 22 دی 1393

| دانلود بازی اکشن Brothers in Arms |

| بازی جذاب جنگی مخصوص سیستم عامل با دیتا |

پس از مدت ها نسخه سوم بازی محبوب Brothers in Arms ساخته و روانه بازار شد این بازی که یکی از بهترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی بزرگ بازی سازی گیم لافت می باشد یک شاهکار در زمینه بازی های اکشن اندرویدی می باشد که قادر به سادگی نظر تمامی دوستداران بازی های اکشن را به خود جلب کند و آن ها را شگفت زده کند علاوه بر گرافیک بالای بکار رفته در ساخت این بازی گیم پلی آن نیز از عوامل محبوبیت بازی Brothers in Arms می باشد. در این بازی زیا شما باید به همراه گروهتان وارد نبرد بشوید و با بکار گیری بهترین تاکتیک ها در کوتاه ترین زمان ممکن ماموریت هایی را که به عهده شما قرار داده شده است را پشت سر بگذارید.

بازی اکشن Brothers in Arms 3.1.0.0h

پیش نیاز بازی Brothers in Arms : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

جنگ جهانی آغاز شده و اکنون نوبت نظامیان است که سرنوشت جهان را مشخص نمایند. شما نیز برای محاظت از کشورتان و باید وارد نبرد بشوید و با تمام انرژی و با استفاده از کلیه سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده شده است وارد نبرد شوید و دشمن را نابود سازید. در بازی Brothers in Arms شما نقش فرمانده یک گروه کوچک از نظامیان را به عهده دارید که باید با دقت زیاد از جان خود و دیگر افراد گروهتان مراقبت کنید زیرا تمام این گروه برادران شما می باشند و مرگ هر یک از افراد گروه می تواند به طور کامل گروه را از بین ببرد. در ابتدا برای شروع بازی تعدادی سلاح در اختیار شما قرار داده خواهد شد سپس با پیشروی در بازی سلاح های دیگری به لیست شما اضافه خواهد شد که می توانید با توجه به منطقه ای که در آن نبرد می کنید آن ها را انتخاب نمایید و به این ترتیب جنگ را با کیفیت بالاتری انجام بدهید. در هر مرحله از بازی ماموریتی برای شما و افرا گروهتان مشخص شده که باید آن را به نحو احسن انجام بدهید و اهداف مورد نظر را نابود سازید.شاید به نظر شما حجم بازی بازی Brothers in Arms کمی بالا بنظر برسد اما کافیست یکبار آن را امتحان کنید خواهید دید که این بازی یکی از بهترین بازی های است که تا کنون انجام داده اید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1050
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:11
دو شنبه 22 دی 1393

| دانلود بازی تام و جری برای اندروید |

| بازی کارتونی موش  و گربه برای سیستم عامل اندروید |

از معروف ترین و جذاب ترین کارتون هایی که توانسته در سطح جهانی محبوبیت زیادی را بدست بیاورد بدون شک کارتون زیبای تام و جری می باشد همانطور که می دانید داستان اصلی آن درگیری هایی میان یک موش گربه نام جری و یک گربه بامزه به نام تام می باشد که این دو برای ناراحت کردن یکدیگر هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند. تام و جری که موفق به کسب جایزه اسکار شده برای اولین بار بین سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ در هالیوود توسط مترو گلدوین مایر تولید شد و خالقان این اثر ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند که نویسندگی و کارگردانی را نیز به عهده داشتند.

بازی تام و جری کریسمس

پیش نیاز بازی تام و جری کریسمس ۲۰۱۵: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

در بازی زیبای  Tom & Jerry Christmas Appisode 2015 که بر اساس یکی از داستان های کارتون زیبای تام و جری ساخته شده است شما لذت واقعی یک بازی فنتزی را احساس خواهید کرد البته این بازی بیشتر برای کودکان دارای جذابیت می باشد. تام و جری هر دو در خانه بابانول زندگی می کنند و همانطور که می دانید این دو هیچ گونه وجه مشترکی با یکدیگر ندارند و همین امر مانع از این می شود که این دو بتوانند در کنار یکدیگر با آرامش زندگی کنند. شما باید در نقش جری با هر وسیله ای که در اختیارتان قرار داده می شود تام را تا آن جایی که می توانید عصبانی کرده و آرامش را از او بگیرید و با قرار گرفتن در نقش تام انتقام خود را از جری بگیرید و او را به سزای اعمالش برسانید. بازی اندروید تام و جری با توجه به اینکه بطور کامل از روی کارتون جذاب تام و جری ساخته شده است به سادگی می تواند نظر کودکان را به خود جلب کند و شما می توانید با خیالی آسوده این بازی را برای استفاده کودکان به عنوان یک بازی سالم در اختیارشان قرار بدهید. گرافیک بازی Tom & Jerry Christmas Appisode در حد بسیار مطلوب و در سطحی کاملا واقعی می باشد و می تواند کاربران را مجذوب خود کند همچنین جلوه های صوتی موجود در بازی یکی از عوامل دیگری می باشد که در جذابیت آن بسیار اثر گذار است.

تعداد بازدید از این مطلب: 1148
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:9
دو شنبه 22 دی 1393

بازی کارتونی بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید

تا حالا کارتون زیبا و بانمک باب اسفنجی را تماشا کرده اید؟! این کارتون دارای شخصیت ها و گرافیکی بسیار جذاب و جالب است که نه تنها افراد کم سن و سال بلکه بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و به این شکل توانسته است تواسنته در بین محبوب ترین کارتن های دنیا قرار بگیرد. در کارتون باب اسفنجی, اسفنجی مکعبی شکل به نام باب وجود دارد که در هر قسمت با مشکلاتی روبرو می شود و همین موانع باعث ایجاد داستان های بانمک و سرگرم کننده می شود. در این بازی شما هدایت نقش اصلی بازی یعنی باب را برعهده دارید و باید با انجام کار های مختلف و حل و به پایان رساندن ماموریت های مختلف به ثروت بیشتر دست پیدا کنید و با این کار تا جایی که امکان دارد به گسترش شهر و تهیه امکانات جدید رفاهی و تفریحی آن بپردازید.

SpongeBob Moves In 4.22.0.1

پیش نیاز : اندروید ۲ و بالاتر

در بازی SpongeBob Moves In شما باید به همراه سایر شخصیت های کارتونی مثل پاتریک و آقای خرچنگ فروشگاه ها و مکان های مختلفی را که مورد نیاز مردم است را بسازید که این کار نیازمند هزینه بالایی است که آن ها را نیز از فعالیت های مشابه بدست خواهید آورد. گرافیک بازی همانند کارتون آن کاملا رنگارنگ و زیباست, سبک بازی نیز استراتژیکی است به همین دلیل می تواند برای سرگرم کردن شما تا ساعت ها مناسب باشد. اگر یادتان باشد باب اسفنجی در رستوران آقای خرچنگ کار می کرد و وظیفه اصلی آن نیز تهیه بهترین همبرگر های شهر زیر آبی بود, پس کار را از همان جا آغاز کنید و به مرور زمان گسترش دهید, به همین سادگی. این بازی در گوگل پلی توانست امتیاز ۳٫۹ از ۵ را به خود اختصاص دهد که شاید نسبت به بازی های محبوب و مشهور کم باشد اما در نوع خود بی نظیر است. این برای استفاده از این بازی نیازی به اتصال به اینترنت نیست و دیتای کامل آن نیز برای دانلود با لینک مستقیم قرار داده شده است. پس از نصب بازی, فایل دیتای آن را نیز دانلود و از حال فشرده خارج کنید و محتویات موجود در آن را در آدرس SdCard/Android/obb کپی کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1073
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
18:58
دو شنبه 22 دی 1393
تعداد بازدید از این مطلب: 1101
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
12:22
چهار شنبه 10 دی 1393

جدیدترین نسخه بازی Shadow fight 2 + آموزش تهیه سکه و جم در بازی

امتیاز در گوگل پلی : ۴٫۷ از ۵ 

با پشتببانی از اندروید ۵

Shadow Fight که هم اکنون به معرفی نسخه شماره ۲ از آن می پردازیم یکی از بازی های فوق العاده اکشن و پرطرفدار برای گوشی های اندروید است که توانسته طرفداران زیادی از سر تا سر دنیا به خود اختصاص دهد و امتیاز خوبی را هم در گوگل پلی به دست آورد.

Shadow Fight 2

 

در این بازی باید با انجام انواع مختلف حرکات رزمی طبیعی و بهره گیری از سلاح هایی که در اختیارتان قرار داده می شود با دشمنان پیش رو مبارزه کرده و آن ها را از میان بردارید . بازی دارای گیم پلی بسیار عالی و روان و گرافیکی بسیار خوب است که می توانید آخرین نسخه از آن را به همراه فایل دیتا از ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops دانلود نمایید . برای دانلود فایل apk و دیتای بازی و مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

ویژگی ها : 

** نبرد واقعی
** گیم پلی اعتیاد آور
** سفر از طریق ۶ جهان متفاوت

 

آموزش خرید جم و سکه در بازی:

بازی را توسط لاکی پچر در حالت Suppot patch for inapp and LVL emulation‌ پچ کنید و قسمت های پولی را به راحتی در بازی خریداری کنید و پرداخت ها را توسط لاکی پچر انجام دهید.

 

محل کپی دیتای بازی: Android/obb

نکات:

  1. این نسخه از بازی انگلیسی است و از سایت موژیوان دانلود نشده است! همچنین  با دیتای نسخه قبلی قابل اجرا نمی باشد.
  2. جز مرحله اول هر مرحله جدید این بازی نیازمند دانلود دیتا با حجم تقریبای ۲۰ مگابایت می باشد.

 

مشاهده لیست تغییرات

What's New
This update contains:
- Major bugfixes
-Performance optimization
 
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود باید عضو شوید


تعداد بازدید از این مطلب: 1165
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
13:39
سه شنبه 9 دی 1393
 
توضیحات

گروه‌های هیولا‌ها به زودی می‌رسند. سربازان خود را بیرون بریزید و دژ‌ها را فتح کنید!


گروه‌های هیولا‌ها در حال ورود به قلمرو شما هستند. ارتش رویایی خود را بسازید و آن‌ها را برای جنگ حاضر کنید! شما باید از دژ‌های خود محافظت کنید و دژ‌ها دشمن را فتح کنید.

تغییرات اخیر

V1.0.9:<br> Bug fix<br>V1.0.4:<br> New Arena Mode!!! <br> Enjoy fighting against players all over the world!<p>V1.0.3:<br> Bug fix

دسترسی‌ها
  • خواندن کارت حافظه
  • مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
  • خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  • خدمات پرداخت مارکت
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • دسترسی کامل به اینترنت
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot Fort Conquer screenshot
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود باید عضو شوید


تعداد بازدید از این مطلب: 1424
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
13:29
سه شنبه 9 دی 1393
 
 
توضیحات

این بازی دارای دیتا می‌باشد و به دلیل تغییر آدرس سرور توسط شرکت سازنده در بروزرسانی اخیرامکان دریافت دیتای آن به صورت مستقیم از سرور اصلی وجود ندارد!

بازی استراتژی رویایی! روستای خود را بسازید و سربازان را برای جنگ تمرین دهید.

قبیله خود را به سمت پیروزی هدایت کنید و در این راه با هزاران بازیکن آنلاین دیگر همراه شوید.

این بازی نیازمند دسترسی به اینترنت است. استفاده از آن کاملاً رایگان هست اما خرید برخی اشیا درون بازی نیازمند پرداخت الکترونیکیست. مراقب باشید که معتاد نشوید!

تغییرات اخیر

A snowy update full of presents!

- Layout Editor lets you save multiple layouts, edit and even finish later!
- Level 12 Gold Mines and Elixir Collectors and level 7 Giants!
- Compare your clan to others in clan local leaderboards
- Balancing including earlier Dark Elixir Drills and tweaked defenses

دسترسی‌ها
  • خواندن کارت حافظه
  • تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • دریافت اطلاعات از اینترنت
  • com.supercell.clashofclans.permission.C2D_MESSAGE
  • خدمات پرداخت مارکت
  • مشاهدهٔ اتصالات Wi-Fi
  • اتصال به Wi-Fi و قطع اتصال از آن 
  • ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  • مشاهدهٔ اتصالات شبکه
  • دسترسی کامل به اینترنت
 
 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود باید عضو شوید


تعداد بازدید از این مطلب: 1428
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
19:42
دو شنبه 8 دی 1393

جدیدترین نسخه پچ شده این لانچر فوق العاده بی نظیر و پرطرفدار TSF Shell 3D Launcher

به همراه پک ویجت (9 ویجت ) اختصاصی نرم افزار و معرفی اختصاصی APKTOPS

انیمیشن ها و حرکت های سه بعدی این لانچر شما را شگفت زده خواهد کرد

امتیاز در گوگل پلی : 4.2 از 5 – قیمت در گوگل پلی : 12 دلار

TSF Shell 3D Launcher از سری لانچر های سه بعدی و بسیار پرطرفدار اندرویدی است . اگر به دنبال یک لانچر خاص و کاملا متفاوت و بسیار زیبا می گردید ، پیشنهاد می کنیم TSF Shell یکی از انتخاب های  شما باشد چرا که این لانچر با افکت های خاص و فابلیت های فوق العاده اش می تواند فضای گوشی اندرویدی شما را کاملا دگرگون سازد.

TSF-Shell-3D-Launcher

 

 

ویژگی ها :

** صفحات اصلی برای آیکون نرم افزارها و صفحات مجزا برای ویجت ها
** امکان افزایش صفحات هوم اسکرین تا 13 صفحه
** سوئیچ کردن بین صفحات هوم اسکرین به شکلی متفاوت
** 11 پس زمینه مختلف برای آیکون نرم افزارها
** 6 افکت مختلف در دو طرح برای جابجایی بین صفحات هوم اسکرین
** ویجت های اختصاصی Music ، Memo ، Weather ، Gallery
** 3 انیمیشن مختلف Colud ، Ghost و Pumpkin برای جذابیت بیشتر
** قابلیت طبقه بندی آیکون نرم افزارها بر اساس نام نرم افزار و زمان نصب
** ویجت های کنترل WiFi ، Bluetooh ، Airplane و Ringer
** قابلیت تغییر دادن سایز آیکون ها به دلخواه
** امکان حذف سریع و آسان نرم افزارها از طریق آیکون ها
** استفاده از لانچر در دو حالت عادی و Landscape

همان طور که در اسکرین شات ها می بینید ، این لانچر کاملا متفاوت و زیباست ، برای دانلود آخرین نسخه به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای دانلود این مطلب باید عضو شوید


تعداد بازدید از این مطلب: 1247
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر